Základní škola
Kalendář
po | út | st | čt | pá | so | ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Ochutnávka mléčných výrobků
V rámci akce "Mléko do škol" naše škola obdržela vzorky mléčných výrobků k ochutnání našimi školáky. Děti ochutnaly Lipánky, žervé namazané na pečivo, plátkové sýry a blaťácké zlato. Tyto výrobky doplněné o nakrájenou papriku, pažitku a petržel zpestřily svačinu všem dětem.GALERIE Mléko do škol - ochutnávka
TONDA OBAL
O nutnosti třídit odpad všichni víme a učíme se jí odmalička. Také v naší škole vedeme děti k tomu, aby věděly, proč a jak třídit odpady, které lze recyklovat.Proto naši školu navštívil "TONDA OBAL", který dětem poutavě a názorně vysvětlil nutnost třídění odpadu. S názornými pomůckami pak děti samy dokázaly vytřídit odpady do příslušných kontejnerů a mohou své znalosti předávat v domácím prostředí.
Na závěr lekce si děti třídění samy vyzkoušely a dostaly za to drobnou odměnu.
GALERIE TONDA OBAL
Jak dobře znáš svého spolužáka/spolužačku ?
Preventivní program
Jak dobře znáš svého spolužáka/spolužačku ?
4., 5. roč.
Preventivní program byl zaměřen na uvědomění si svého postavení mezi spolužáky ve třídě, na vzájemné vztahy, spolupráci a komunikaci ve skupině. Žáci psali informace o sobě a ostatní měli za úkol poznat, o koho se jedná, zjišťovali co nejvíc informací o svém kamarádovi (spolužákovi), dovídali se nové informace o ostatních.
Spolu je nám dobře
Preventivní program
Spolu je nám dobře
2., 3. ročník
Žáci si mezi sebou sdělovali, jak se ve třídě cítí, co je těší a co je trápí. Učili se naslouchat druhým, neskákat si navzájem do řeči a vyjadřovat své názory. Zamýšleli se nad tím, zda jsou dobrými kamarády, jestli rádi pomáhají druhým, co se jim v poslední době povedlo, co naopak ne, a za co by se pochválili.
PREVENTIVNÍ PROGRAM ZAMĚŘENÝ NA VZTAHY
4.2.2025
PREVENTIVNÍ PROGRAM ZAMĚŘENÝ NA VZTAHY VE TŘÍDĚ
Naše třída = prima parta
V rámci preventivního programu s názvem "Naše třída = prima parta" se žáci zamýšleli nad tím, jak jejich chování ovlivňuje ostatní. Byla to příležitost pro každého z nich přehodnotit, jak se chová k ostatním a zda by mohl zlepšit své chování. Tento proces se ukázal jako důležitý krok ve vytváření zdravějšího a pozitivnějšího kolektivu, kde je každý respektován a cítí se v bezpečí.
Žáci si uvědomili, že úspěch a pohoda ve třídě závisí na tom, jak se k sobě chovají, jak naslouchají a jak si vzájemně pomáhají. Společné aktivity během programu umožnily, aby každý z nich mohl vyjádřit svůj názor a podělit se o své pocity, což vedlo k lepšímu porozumění mezi spolužáky.
Cílem tohoto programu bylo především posílení spolupráce mezi spolužáky, uvědomění si hodnoty pomoci jeden druhému a prohlubování kamarádských vztahů. Žáci si odnesli cenné zkušenosti o tom, jak být lepším kamarádem, jak si vzájemně pomáhat, jak sdílet své pocity a názory a jak vytvářet atmosféru důvěry a vzájemného respektu.
Naše třída = prima parta
V rámci preventivního programu s názvem "Naše třída = prima parta" se žáci zamýšleli nad tím, jak jejich chování ovlivňuje ostatní. Byla to příležitost pro každého z nich přehodnotit, jak se chová k ostatním a zda by mohl zlepšit své chování. Tento proces se ukázal jako důležitý krok ve vytváření zdravějšího a pozitivnějšího kolektivu, kde je každý respektován a cítí se v bezpečí.
Žáci si uvědomili, že úspěch a pohoda ve třídě závisí na tom, jak se k sobě chovají, jak naslouchají a jak si vzájemně pomáhají. Společné aktivity během programu umožnily, aby každý z nich mohl vyjádřit svůj názor a podělit se o své pocity, což vedlo k lepšímu porozumění mezi spolužáky.
Cílem tohoto programu bylo především posílení spolupráce mezi spolužáky, uvědomění si hodnoty pomoci jeden druhému a prohlubování kamarádských vztahů. Žáci si odnesli cenné zkušenosti o tom, jak být lepším kamarádem, jak si vzájemně pomáhat, jak sdílet své pocity a názory a jak vytvářet atmosféru důvěry a vzájemného respektu.
GALERIE PREVENCE